تاریخچه 

گروه صنعتی پاکشو (سهامی عام) در سال 1351 با سرمایه فکری، مادی و معنوی آقای حاج محمدکریم فضلی و به مدد تلاش و کوشش های شبانه روزی وی و جمعی از مهندسین و متخصصین ایرانی وعده ای از همراهانش بنیان گذاشته شد. گروه صنعتی پاکشو با به کارگیری دانش فنی روز و همکاران متخصص و دلسوز خود، در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشتاز و نوآور در صنعت شوینده ایران مطرح است و از آن می توان به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های بخش خصوصی ایران در زمینه مواد شوینده، بهداشتی و آرایشی نام برد. تولیدات این شرکت با نام های گلرنگ، اوه، سافتلن، هوم پلاس، مریدنت و گلدنت در بازار ایران و نزد مصرف کنندگان ایرانی، جایگاه ویژه ای دارد و در عین حال به بازار سایر کشورهای جهان نیز راه یافته است. از تولیدات سال های اولیه تاسیس می‌توان از مایع ظرفشوئی، مایع سفید کننده، نرم کننده حوله و لباس، شیشه شوی، جرم گیر، شامپو فرش و موکت نام برد که درسال های بعد با تلاش و کوشش مضاعف،  انواع شامپو، مایع دستشوئی، خمیردندان و نرم کننده موی سر در رنگ ها و بسته بندی های متنوع اضافه شده است. گروه صنعتی پاکشو، کیفیت تولید را معادل رضایتمندی مصرف کننده تعریف می کند و آنرا کلید موفقیت خود می داند.

اصول ارزشی

گروه صنعتی پاکشو با تولید و عرضه کالاهای با کیفیت، تلاش می کند ارزش های ذاتی محصولاتش را به مصرف کنندگان ارائه نماید تا کیفیت زندگی آنها ارتقاء یابد، این مقصود باعث شده است تا مصرف کنندگان، ما را در بازاریابی و فروش محصولات به رهبری برسانند.

مهمترین این ارزش ها عبارتند از:

پرورش تقاضای پنهان

با انجام تحقیقات بازار و مطالعه رفتار مصرف کنندگان توانسته ایم با شناسایی دقیق خواسته های مردم، بازارهای موجود را به کمک ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی برای عرضه بیشتر محصولات خود رشد دهیم و با خلق محصولات جدید، بازارهای جدید ایجاد نمائیم. این امر طی سال ها آنقدر تکرار شده که روش های شناسایی و پرورش تقاضا برای خلق محصول جدید در این مجموعه نهادینه شده است.

خلق نام های تجاری موفق

خلق نام های تجاری و توانمند و ایجاد جایگاه مناسب و دقیق برای آنها از دیگر توانایی ها و قابلیت های گروه صنعتی پاکشو است، بطوریکه در طی سال های اخیر، نام های تجاری نظیر: سافتلن، هوم پلاس، مریدنت، گلدنت، اسپیف، آیری و لمیس را با موفقیت خلق نموده و این نام ها در حال حاضر جایگاه مناسب خود را در اذهان عموم مردم یافته و سهم بازار را به مراتب بیشتر از حد انتظار نصیب خود نموده است.

توزیع صحیح و به موقع

بخش بندی افراد جامعه از نظر مؤلفه های جمعیت شناسی و روانشناختی و برقرار ساختن یافته های مربوط به آن با گردآوردی و تدوین جغرافیای شهری و وضعیت خرده فروشی از جمله دیگر ارزش های گروه صنعتی پاکشو است که با ایجاد سامانه توزیع دقیق، دستیابی متقاضیان اصلی هر یک از کالاها را به آسانی میسر می سازد

پیشرو بودن (رهبری) بازار

گروه صنعتی پاکشو توانسته است با توزیع صحیح و به موقع محصولات، خلق نام های تجاری موفق و با استفاده از روش های پرورش تقاضا در کنار کیفیت محصولات، در مورد بسیاری از کالاها نظیر مایع دستشوئی و شامپو خانواده و بچه، مایع سفید کننده، شیشه پاک کن و جرم گیر در بازار ایران پیشرو باشد.

اعتماد مردم

محصولات عرضه شده توانسته اند از پایگاه قابل اعتمادی در اذهان عموم مردم برخوردار باشند. (در تحقیقات انجام شده نام های گلرنگ، AVE و Softlan سهم عمده ای از ذهن مصرف کننده ها را نصیب خود کرده اند.

مدیریت کیفیت

گروه صنعتی پاکشو، کیفیت را معادل رضایتمندی مصرف کننده تعریف می کند و آن را کلید موفقیت خود می داند. برای دستیابی به رضایت مصرف کننده از دو ابزار مهم بهره برده و این دو را نقطه قوت و اتکاء خود می داند: 1) مدیریت کیفیت 2) مدیریت زنجیره ارزش

مدیریت کیفیت :

شرکت دائماً همکاران خود را مورد آموزش قرار می دهد و در صورت نیاز برای افراد مرتبط با کارایی و عملکرد این مجموعه که در خارج از شرکت فعالیت می نمایند نیز آموزش های لازم را برقرار می سازد. این مجموعه روش های خود را به طور دائم بازبینی و اصلاح می نماید تا سطح دستیابی به رضایت مصرف کنندگان ارتقا یابد. در این راستا اخذ گواهینامه و موافقت نامه های مختلف نظیر ISO و EFQM نمونه هایی از برقرار شدن ساختارها و اصول بنیادین مدیریت کیفیت است.

مدیریت زنجیره ارزش :

گروه صنعتی پاکشو تلاش می نماید تا فرایند شراکت PARTNERING PROCESS را مابین خود و عرضه کنندگان مواد اولیه و فروشندگان کالای نهایی برقرار سازد و از طریق این فرایند، ارتباط اجزاء زنجیره تامین، تولید و عرضه را به صورت ارتباط یک تیم کاری درآورده تا به تامین رضایت مصرف کننده و جامعه به عنوان هدف مشترک این سیستم منجر گردد. اثر بخشی دو ابزار فوق در شنیدن صدای مصرف کنندگان و به کار بستن نظرات آنها از طریق افراد متخصص و مجرب خدمات پس از فروش قابل ردیابی، ارتقا و توسعه است.

امور سهامداران

اطلاعیه ها و گزارشات مالی

1. برنامه زمان بندی و نحوه پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به 1393/12/29

2. پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 1394/12/29 براساس اطلاعات واقعی دوره 3 ماهه منتهی به 1394/03/31 

3. اطلاعات و صورت های مالی دوره 3 ماهه منتهی به 1394/03/31 

4. صورتهای مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی به 1393/12/29

5. سایر اطلاعات www.Codal.ir

6. آخرین وضعیت سهام گروه صنعتی پاکشو www.tsetmc.com

7 . گروه صنعتی پاکشو مفتخر است به مناسب پاسداشت وفاداری سهامداران خود به 14 نفر از سهامداران که از زمان برگزاری مجمع سال 1392 تا مجمع 1393 همراه شرکت بوده اند و در طی این یک سال بیشتر از سایر سهامداران تعداد سهام خود را افزایش داده اند یک سکه بهار آزادی اهدا نماید. 

آدرس امور سهامداران گروه صنعتی پاکشو

تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، پلاک 29، گروه صنعتی پاکشو، طبقه سوم.

کد پستی: 1531638111      تلفن گویای سهام: 89316339-021 و 89316311-021

 فکس مستقیم اداره سهام: 89316390-021

 

منبع : گروه صنعتی پاکشو

 



  • نویسنده : admin
  • منتشر شده در : خبری
  • تاریخ ایجاد : 2017-09-13
  • بازدید: 1159
  • نظر : 0

تگ ها :

ارسال نظر